FAQ
DINE MEST STILTE SPØRSMÅL
Vår prismodell er enkel, og vi tilbyr 3 alternativer:
1. Fast Månedlig Pris:
Prisen varierer mellom 20 000 til 50 000 NOK per måned. Dette avhenger av en rekke faktorer som omfanget, kompleksiteten og hyppigheten av de tjenestene du trenger.
2. Prosentandel av Inntekter:
Vi tar en forutbestemt prosentandel av de inntektene som genereres fra e-postmarkedsføringen. Dette sikrer at vi begge har som mål å øke disse inntektene, ettersom vår suksess er direkte knyttet til din suksess.
3. Prosentandel av Inntekter + Liten Fast Pris:
Dette valget er populært blant våre kunder. Her betaler du en liten fast pris i tillegg til en del prosentandel av e-postmarkedsføringsinntektene. Dette formatet kombinerer forutsigbarhet med ytelsesbasert vekst.
Vi tilbyr løpende månedlig avtaler. Vi tror ikke på å binde klienter inn i langvarige kontrakter uten fleksibilitet. Vi vil kun jobbe med deg om du er fornøyd med tjenestene våre og vil jobbe med oss.
Det er likevel en initiell bindingstid på tre måneder på grunn av forarbeidet med research, planlegging, og oppsett av flows. I tillegg starter faktureringen først når vi gjør flowsene live og begynner å sende ut kampanjer.
Å garantere spesifikke resultater er utfordrende, men så langt har vi oppnådd en gjennomsnittlig økning på 5,6x inntektene fra e-postmarkedsføring i løpet av de første tre månedene for nye klienter. Basert på dette kan du forvente en solid vekst i inntektene fra e-postmarkedsføringen.
Du vil ha én fast kontaktperson hos oss. Du vil alltid snakke med denne personen, og det er den eneste som vil ha tilgang til dine verktøy og nettsider. Ved siden av kontaktpersonen, vil et team av designere og tekstforfattere arbeide med e-postene dine for å sikre at du mottar arbeid av høyeste kvalitet.
Vår onboardingprosess tar rundt 2 dager å gjennomføre. Etter dette vil vi bruke ca. 3-5 dager på grundig research for å fullt ut forstå din merkevare og målgruppe. Etter det går vi videre med å sette opp en markedsføringsplan for dine kampanjer og begynner å utforme dine e-postflows, noe som tar mellom 10 og 14 dager.
Det vil si at vi begynner å sende ut e-poster ca. 14-21 dager etter at avtalen er inngått. Vi tar ikke betaling for oppsettsfasen – betalingen starter den dagen alt er live og inntektene begynner å renne inn.
Vårt team bruker et bredt spekter av verktøy for å sikre at innholdet ditt holder høyest mulig kvalitet. Vi bruker alt fra Figma og Photoshop for design, til spesialiserte verktøy som nedtellingstimer for å maksimere effektiviteten av kampanjene dine.
Dette gir deg fordelen av å nyte godt av en mengde verktøy, slik at vi kan levere de beste resultatene.
SENDSMARTERE STATS
18X
ROI
I gjennomsnitt genererer vi 18 ganger mer inntekter enn det som blir betalt for våre tjenester.
5,6X
ØKNING I E-POSTINNTEKT
I gjennomsnitt opplever kundene en økning i e-postinntekter på 5,6 ganger i løpet av de første tre månedene av samarbeidet.
41%
AV TOTALE INNTEKTER
I gjennomsnitt genererer vi 41% av de totale inntektene for nettbutikkene vi jobber med.
1,5M
GENERERT I Q4 2023
Vi genererte over 1,5 millioner kroner for våre kunder i fjerde kvartal 2023 alene.
FAQ
DINE MEST STILTE SPØRSMÅL
Vår prismodell er enkel, og vi tilbyr 3 alternativer:
1. Fast Månedlig Pris:
Prisen varierer mellom 20 000 til 50 000 NOK per måned. Dette avhenger av en rekke faktorer som omfanget, kompleksiteten og hyppigheten av de tjenestene du trenger.
2. Prosentandel av Inntekter:
Vi tar en forutbestemt prosentandel av de inntektene som genereres fra e-postmarkedsføringen. Dette sikrer at vi begge har som mål å øke disse inntektene, ettersom vår suksess er direkte knyttet til din suksess.
3. Prosentandel av Inntekter + Liten Fast Pris:
Dette valget er populært blant våre kunder. Her betaler du en liten fast pris i tillegg til en del prosentandel av e-postmarkedsføringsinntektene. Dette formatet kombinerer forutsigbarhet med ytelsesbasert vekst.
Vi tilbyr løpende månedlig avtaler. Vi tror ikke på å binde klienter inn i langvarige kontrakter uten fleksibilitet. Vi vil kun jobbe med deg om du er fornøyd med tjenestene våre og vil jobbe med oss.
Det er likevel en initiell bindingstid på tre måneder på grunn av forarbeidet med research, planlegging, og oppsett av flows. I tillegg starter faktureringen først når vi gjør flowsene live og begynner å sende ut kampanjer.
Å garantere spesifikke resultater er utfordrende, men så langt har vi oppnådd en gjennomsnittlig økning på 5,6x inntektene fra e-postmarkedsføring i løpet av de første tre månedene for nye klienter. Basert på dette kan du forvente en solid vekst i inntektene fra e-postmarkedsføringen.
Du vil ha én fast kontaktperson hos oss. Du vil alltid snakke med denne personen, og det er den eneste som vil ha tilgang til dine verktøy og nettsider. Ved siden av kontaktpersonen, vil et team av designere og tekstforfattere arbeide med e-postene dine for å sikre at du mottar arbeid av høyeste kvalitet.
I tillegg vil et team bestående av designere og tekstskribenter jobbe med e-postene dine for å sikre høy kvalitet på arbeidet som leveres.
Vår onboardingprosess tar rundt 2 dager å gjennomføre. Etter dette vil vi bruke ca. 3 dager på grundig research for å fullt ut forstå din merkevare og målgruppe. Etter det går vi videre med å sette opp en markedsføringsplan for dine kampanjer og begynner å utforme dine e-postflows, noe som tar mellom 7 og 10 dager.
Det vil si at vi begynner å sende ut e-poster ca. 14 dager etter at avtalen er inngått. Vi tar ikke betaling for oppsettsfasen – betalingen starter den dagen alt er live og inntektene begynner å renne inn.
Dette innebærer at alt vil være klart for oppstart rundt 14 dager etter at vi har inngått en avtale. Vi tar ikke betalt i denne oppsettfasen, og betalingen starter fra dagen alt blir live, og vi begynner utsendelsen av nyhetsbrev.
Vårt team bruker et bredt spekter av verktøy for å sikre at innholdet ditt holder høyest mulig kvalitet. Vi bruker alt fra Figma og Photoshop for design, til spesialiserte verktøy som nedtellingstimer for å maksimere effektiviteten av kampanjene dine.
Dette gir deg fordelen av å nyte godt av en mengde verktøy, slik at vi kan levere de beste resultatene.
SENDSMARTERE STATS
18X
ROI
I gjennomsnitt genererer vi 18 ganger mer inntekter enn det som blir betalt for våre tjenester.
5,6X
ØKNING I E-POSTINNTEKT
I gjennomsnitt opplever kundene en økning i e-postinntekter på 5,6 ganger i løpet av de første tre månedene av samarbeidet.
41%
AV TOTALE INNTEKTER
I gjennomsnitt genererer vi 41% av de totale inntektene for nettbutikkene vi jobber med.
1,5M
GENERERT I Q4 2023
Vi genererte over 1,5 millioner kroner for våre kunder i fjerde kvartal 2023 alene.
FAQ
DINE MEST STILTE SPØRSMÅL
Vår prismodell er enkel, og vi tilbyr 3 alternativer:
1. Fast Månedlig Pris:
Prisen varierer mellom 20 000 til 50 000 NOK per måned. Dette avhenger av en rekke faktorer som omfanget, kompleksiteten og hyppigheten av de tjenestene du trenger.
2. Prosentandel av Inntekter:
Vi tar en forutbestemt prosentandel av de inntektene som genereres fra e-postmarkedsføringen. Dette sikrer at vi begge har som mål å øke disse inntektene, ettersom vår suksess er direkte knyttet til din suksess.
3. Prosentandel av Inntekter + Liten Fast Pris:
Dette valget er populært blant våre kunder. Her betaler du en liten fast pris i tillegg til en del prosentandel av e-postmarkedsføringsinntektene. Dette formatet kombinerer forutsigbarhet med ytelsesbasert vekst.
Vi tilbyr løpende månedlig avtaler. Vi tror ikke på å binde klienter inn i langvarige kontrakter uten fleksibilitet. Vi vil kun jobbe med deg om du er fornøyd med tjenestene våre og vil jobbe med oss.
Det er likevel en initiell bindingstid på tre måneder på grunn av forarbeidet med research, planlegging, og oppsett av flows. I tillegg starter faktureringen først når vi gjør flowsene live og begynner å sende ut kampanjer.
Å garantere spesifikke resultater er utfordrende, men så langt har vi oppnådd en gjennomsnittlig økning på 5,6x inntektene fra e-postmarkedsføring i løpet av de første tre månedene for nye klienter. Basert på dette kan du forvente en solid vekst i inntektene fra e-postmarkedsføringen.
Du vil ha én fast kontaktperson hos oss. Du vil alltid snakke med denne personen, og det er den eneste som vil ha tilgang til dine verktøy og nettsider. Ved siden av kontaktpersonen, vil et team av designere og tekstforfattere arbeide med e-postene dine for å sikre at du mottar arbeid av høyeste kvalitet.
Vår onboardingprosess tar rundt 2 dager å gjennomføre. Etter dette vil vi bruke ca. 3 dager på grundig research for å fullt ut forstå din merkevare og målgruppe. Etter det går vi videre med å sette opp en markedsføringsplan for dine kampanjer og begynner å utforme dine e-postflows, noe som tar mellom 7 og 10 dager.
Det vil si at vi begynner å sende ut e-poster ca. 14 dager etter at avtalen er inngått. Vi tar ikke betaling for oppsettsfasen – betalingen starter den dagen alt er live og inntektene begynner å renne inn.
Vårt team bruker et bredt spekter av verktøy for å sikre at innholdet ditt holder høyest mulig kvalitet. Vi bruker alt fra Figma og Photoshop for design, til spesialiserte verktøy som nedtellingstimer for å maksimere effektiviteten av kampanjene dine.
Dette gir deg fordelen av å nyte godt av en mengde verktøy, slik at vi kan levere de beste resultatene.
SENDSMARTERE STATS
18X
ROI
I gjennomsnitt genererer vi 18 ganger mer inntekter enn det som blir betalt for våre tjenester.
5,6X
ØKNING I E-POSTINNTEKT
I gjennomsnitt opplever kundene en økning i e-postinntekter på 5,6 ganger i løpet av de første tre månedene av samarbeidet.
41%
AV TOTALE INNTEKTER
I gjennomsnitt genererer vi 41% av de totale inntektene for nettbutikkene vi jobber med.
1,5M
GENERERT I Q4 2023
Vi genererte over 1,5 millioner kroner for våre kunder i fjerde kvartal 2023 alene.